Radan Popović S.A.S.

Njegov prvi igrani film, omnibus Kako je Propao Rokenrol, bio je i diplomski rad na Fakultetu dramskih umetnosti, odseku FTV kamere. Na osnovu svog rada na tom filmu primljen je u UFUS. Nakon toga, sledi saradnja sa Srđanom Karanovićem, Darkom Bajićem, Mišom Radivojevićem, Goranom Gajićem, Srđom Anđelićem i Srđom Penezićem. Postaje član Srpske Asocijacije Snimatelja odmah po njenom osnivanju.

Takođe, živi i radi u SAD. Pored brojnih nezavisnih produkcija, poznat je i po saradnji sa istaknutim američkim rediteljem, oskarovcem, Aleksandrom Pejnom sa kojim  sarađuje kao Direktor fotografije druge ekipe (2nd Unit DP) na filmovima Election, About Schmidt, Descendants, Nebraska i Downsizing.

Filmografija:

Ime: Dobrica, prezime: nepoznato, 2016 / Artiljero, 2012 / Film Noir, 2007 / Speechless, 2006 / Sjaj u ocima, 2003 / Nocturnal, 2002 / Baby Doll Forever, 2000 / Balkanska pravila, 1997 / Cashmere, 1995 / Uvod u drugi zivot, 1992 / Crni bombarder, 1992 / Kako je propao rokenrol, 1989 / The Seventh Day, 1987

IME: DOBRICA, PREZIME: NEPOZNATO

98′, 2016.

Režija: Srđa Penezić

Scenario: Srđa Penezić

Uloge: Slavko Štimac, Hana Selimović, Bogdan Diklić, Mirjana Joković, Marko Baćović i prvi put na filmu Helena Jakovljević, Renata Ulmanski, Miodrag Mrgud Radovanović, Milan Caci Mihailović, Rada Đuričin, Bojan Dimitrijević, Sergej Trifunović, Vladislava Milosavljević, Gordana Đurđević Dimić, Branislav Lečić i narator Nebojša Dugalić

Produkcija: Logos film

Producent: Vesna Golubović, Direktor fotografije: Radan Popović, Montažer: Srđa Penezić, Scenograf: Vesna Golubović, Kostimograf: Marija Marković, Kompozitor: Aleksandar Lokner, Dizajn zvuka: Branko Neškov

Ime: Dobrica, prezime: nepoznato je bajka za odrasle.  Film priča o detetu koje je još kao beba napušteno od roditelja, i prati ga kako odrasta i kako se nosi sa lažima i manipulacijama svakodnevnog života čistog srca i dobrotom koja prerasta u mudrost.

Odluka autora da napravi film koji se ni na jedan način ne uklapa u našu svakodnevnicu, niti u ono što se danas očekuje od filmova sa ovih prostora, bilo na zapadu bilo u regionu,  dovela je do jednog sasvim neočekivanog pristupa filmu, koji uvodi gledaoca u davno zaboravljen, ali sve relevantniji svet.  Svet koji je za mnoge od nas prestao da postoji, iako sadrži sve što je u nama najbolje.